Proprietarii unui hotel din Amsterdam „se laudă” că oferă cele mai proaste servicii din lume. Pare să fie o strategie bună de marketing având în vedere că turiști din întreaga lume se bat să prindă o cameră acolo.
Sursa: DAILY MAIL
Sursa: DAILY MAIL
Sursa: DAILY MAIL
Sursa: DAILY MAIL
Camerele sunt insalubre, la robinete nu curge nici strop de apă, iar oaspeții sunt sfătuiți să folosească draperiile pe post de prosop. Cu toate acestea, clienții hotelului Hans Brinker Budget din Amsterdam nu pot spune că nu au fost preveniți. Patronii îi avertizează din start că se pot alege cu boli fatale sau cu depresii severe la finalul sejurului, relatează dailymail.co.uk.
Așa cum spune și un banner de pe site-ul hotelului, „cei care doresc să stea la Hans Brinker Budget o fac pe riscul lor, iar conducerea nu va fi trasă la răspundere în cazul în care clienții fac, pe timpul șederii, toxiinfecții alimentare, boli cu potențial fatal, depresii majore etc.” Câteva dintre sloganurile publicitare sună cam așa: „Suntem cei mai buni pe partea de servicii proaste” sau „Îmbunătățește-ți sistemul imunitar, cazează-te la Hans Brinker!”.
Demersul se bucură însă de un succes nebun în rândul turiștilor din întreaga lume, care se înghesuie să-și rezerve camere în hotelul groazei. Mai mult, un client din Australia spune că „pentru cel mai prost hotel din lume, stă chiar mai bine decât mi-am imaginat! Băile sunt, ce-I drept, execrabile”. O noapte la cel mai prost hotel din lume costă 22,5 dolari.