Daca dupa doua luni Renault fusese surclasat la vanzari de catre Skoda si Volkswagen, producatorul francez a revenit pe prima pozitie a importatorilor si pe treapta a doua la general, in urma liderului pietei auto autohtone, Dacia
Renault a recuperat diferenta pierduta in primele doua luni ale anului 2007 cand a fost depasit la vanzari de Skoda si Volkswagen, revenind la trei luni pe prima treapta a importatorilor auto. Aceasta situatie a fost posibila pe fondul cresterii pietei auto cu aproximativ 20 de procente si a importurilor cu 53% in primul trimestru.
In primul trimestru din 2007 s-au vandut 59.999 autoturisme, in crestere cu 19,4% fata de cele 50.260 vandute in primele trei luni ale anului trecut, vanzarile de vehicule comerciale fiind si ele mai mari cu 18 %, de la 8.205 unitati, la 9.686 unitati, potrivit statisticilor remise de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
Dacia si Daewoo au vandut in primele trei luni ale anului aproape 22.000 de masini, in scadere cu 14% fata de intervalul similar al anului trecut, in timp ce importurile au crescut cu 53%. Vanzarile cumulate ale Dacia si Daewoo au totalizat in primele trei luni 21.716 masini, in scadere cu 14% fata de cele 25.253 comercializate de cele doua companii in intervalul ianuarie - martie 2006. Autovehiculele autohtone au reprezentat 36% din cele 60.000 de masini comercializate pe piata romaneasca in primul trimestru, iar restul de 64% a revenit masinilor din import.
In primele trei luni ale anului, vanzarile de autoturisme Dacia au scazut cu 16%, pana la 18.487 de unitati, dupa ce in intervalul ianuarie-martie 2006, cel mai mare producator roman vanduse peste 21.000 de masini. Dacia a avut, in primele trei luni, 30,8% din piata auto, din care Daewoo, celalalt producator autohton, a avut 5,4%. Vanzarile producatorului craiovean au scazut cu 15%, pana