Campania pentru alegerile locale a început în mod neconvingător. Îndemnurile electorale, afişele şi site-urile pe care putem găsi mesajele candidaţilor sunt destule. Iar colecţia de perle şi Campania pentru alegerile locale a început în mod neconvingător. Îndemnurile electorale, afişele şi site-urile pe care putem găsi mesajele candidaţilor sunt destule. Iar colecţia de perle şi greşeli este concludentă cu privire la nivelul comunicării politice româneşti.
SLOGANURI BIZARE.Andrei Chiliman ne îndeamnă: "Alege drumul drept!", de parcă Sectorul 1, pentru care candidează, ar avea drumuri mai drepte decât altele. Interpretând îndemnul metaforic, în sensul de "calea cea dreaptă", acelaşi candidat aterizează într-o postură de predicator baptist sever cu turma, adică alegătorii. Candidat sever şi moralizator cu electoratul? Cu faţa lui Chiliman?!
Dan Cezar Ionescu, pretendentul PD-L la Sectorul 2, şi-a afişat pe propriul site: "Un Negoiţă pentru sectorul 2". O poziţionare slabă, din categoria "me-too", la fel de slabă ca notorietatea candidatului. Încercarea de a-l transforma pe Liviu Negoiţă în substantiv comun şi reper totodată nu face decât să dilueze personalitatea acestuia. Marian Vanghelie ne asaltează, tot pe site, cu o frază ce cu greu poate fi numită slogan: "După ploaie, Bucureştiul nu va mai fi Veneţia". Dincolo de metafora bolovănoasă şi întortocheată, e vorba de o negaţie pură.
LUMINĂ ŞI CULORI. Tot primarul PNL de la "Unu", Andrei Chiliman, şi-a făcut campanie în culori diferite de ale partidului, mult verde şi un pic de albastru. Poate că omul de afaceri a investit personal în outdooruri şi altele, dar ce rost avea să tulbure unitatea coloristică albastru-galbenă a PNL?
AŞA DA. Ca să scăpăm din cercul vicios al lamentaţiei, vom încheia cu trei exemple pozitive. Cristian Popescu - Piedone are fluturaşi foarte bine realizaţi, c