Doi din trei bucureşteni lasă în fiecare lună peste 80% din banii destinaţi cheltuielilor la casele de marcat ale lanţurilor de magazine, fie ele hipermarketuri, supermarketuri, discountere
Doi din trei bucureşteni lasă în fiecare lună peste 80% din banii destinaţi cheltuielilor la casele de marcat ale lanţurilor de magazine, fie ele hipermarketuri, supermarketuri, discountere sau cash&carry.
Procentul este ceva mai mic în ţară, dar asta nu înseamnă că oamenii economisesc, ci doar că ei se aprovizionează şi din piaţă sau de la chioşcul de lângă bloc.
Ţigările, berea şi sucurile acidulate ne scot cei mai mulţi bani din buzunar. Românii plătesc aproape trei miliarde de euro anual pe aceste produse.
Când mergem în hipermarketuri ne înghesuim la salam, lactate şi detergenţi, în timp ce chioşcurile supravieţuiesc pe seama vânzărilor de ţigări. Şi nu cumpărăm de nevoie, ci din plăcere! Doar unul din zece români se declară plictisit de mersul în magazine; restul sunt de-a dreptul încântaţi să facă shopping.
Doi din trei români lasă în fiecare lună peste 80% din banii destinaţi cheltuielilor la casele de marcat ale magazinelor
Cumpărăm bere şi salam din lanţurile moderne de magazine, în timp ce chioşcurile supravieţuiesc pe seama ţigărilor.
Doi din trei bucureşteni îşi lasă cea mai mare parte a salariului lunar în hipermarketuri. Magazinele moderne din restul ţării au încasări mai mici. Dar asta nu înseamnă că aceşti români pun ceva bani deoparte, ci doar că îşi împart leafa între lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri, alimentare şi chioşcurile de la colţul blocului, se arată într-un studiu realizat de compania de cercetare Nielsen.
Astfel, 81% din veniturile lunare destinate cheltuielilor unui român rămân în casele de marcat ale lanţurilor de magazine moderne, fie ele hipermarketuri (Carrefour, Real,