Niciodată nu mi-a plăcut iaurtul cu fructe. Insă mi-a plăcut cum se mişcă maşinăria lui de marketing. Sănatate la micul dejun, prospeţime la prănz, vitamine la cină şi tranzit intestinal intr-un mare fel deosebit. Ce mai, oamenii ăştia au reuşit să innobileze colonul şi intestinul subţire. Mare meserie!
Niciodată nu mi-a plăcut iaurtul cu fructe. Insă mi-a plăcut cum se mişcă maşinăria lui de marketing. Sănatate la micul dejun, prospeţime la prănz, vitamine la cină şi tranzit intestinal intr-un mare fel deosebit. Ce mai, oamenii ăştia au reuşit să innobileze colonul şi intestinul subţire. Mare meserie!
Insă mic caracter. Cănd a fost vorba să comunice şi altceva decăt texte publicitare, Danone şi-a scos brusc certificat medical de handicap grav. Mut şi oarecum surd. Necesită insoţitor: ANSV, care mai ia şi bani de la buget pentru asta.
O să ziceţi că am ceva cu ei, şi-aveţi perfectă dreptate. Orice consumator care se crede ţepuit are dreptul să aibă ceva. Chiar dacă nu urticarie, dar măcar nervi! Şi nu e de fapt numai problema mea - chiar admiţănd că analizele ies bune. Ci e problema unui brand - implicat intr-un scandal atăt de prost gestionat, incăt şefii de comunicare ar trebui să fie trimişi purtători de cuvănt la bodega Asociaţia Familială Neagu, din 2 Mai. Acolo, să scrie la meniuri cu hamsie şi usturoi! De care, sigur, ei n-au măncat şi gura nu le miroase.
Oamenii ăştia au făcut cea mai proastă socoteală cu putinţă: hai să ajutăm brandul cu puţină tăcere. Cu 20 de batiste peste ţambalul presei. Cu praf (de iaurt, fireşte, că nu cred că au lapte la indemănă) in ochi. Intre data la care marfa lor devenise suspectă de contaminare cu dioxină (14 sau 15 august) şi cea in care cineva - nu firma - a catadicsit să anunţe pericolul au trecut minim cinci zile. Cinci zile a căte un iaurt potenţial