Zeci de modele de serie și concepte sunt gata să dea testul publicului la ediția cu numărul 64 a Internationale Automobil-Ausstellung (IAA). Aflate pe teren propriu, mărcile germane își vor lua partea leului.
Mai puțin de o lună de zile mai au de aşteptat pasionații de mașini o nouă reprezentație de forță a „zeului automobil“. Începând cu 15 septembrie, după cele două zile rezervate specialiștilor, publicul european va putea să vadă, să atingă și să decidă care sunt cele mai interesante vehicule aflate la doar câteva luni sau, în unele cazuri, săptămâni, de momentul lansării pe piață.
Nemții consideră Internationale Automobil-Ausstellung (IAA) cel mai important eveniment de acest fel din întreaga lume. Asta chiar dacă statistica nu le prea dă dreptate, punând Parisul, Detroitul sau chiar Shanghaiul pe primele locuri în clasamentul expozițiilor auto internaționale în funcție de numărul de vizitatori. Cert este că, la ediția din acest a IAA vor fi prezente peste 900 de companii, cu peste 100 mai multe decât în 2009, și sunt așteptați circa 1.000.000 de vizitatori, dintre care 14.000 vor fi jurnaliști.
Tot statistica arată un element extrem de important pentru succesul evenimentului: peste 30% dintre vizitatori sunt implicați în afaceri din domeniul auto. Prin urmare, expoziția de la Frankfurt nu este doar un loc de pelerinaj al celor care vor să vadă mașini noi și frumoase, ci și un loc în care se încheie afaceri care implică sume cu multe zerouri.
Industria germană la ea acasă
Aflați pe teren propriu, producătorii germani de automobile și componente par să țină cu dinții de acest atu. Audi, BMWși Mercedes-Benz au anunțat standuri grandioase, întinse pe mii de metri pătrați. De altfel, jurnaliștii germani de la AutoBild vorbesc deja despre o expoziție auto „în mișcare“. Pentru că unii producători au decis să amplaseze în jurul standurilor sau