Tuborg Romania a inregistrat pe primul semestru al anului 2006 o crestere cu 30% in volum a vanzarilor, fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat ieri compania.
Mai mult, comparativ cu luna mai a anului trecut, in aceeasi luna din 2006 au fost inregistrate cresteri de 45%. "Feed back-ul foarte bun pe care il primim din partea pietei, sub forma cifrelor de vanzari, este o dovada a faptului ca romanii au devenit consumatori mult mai exigenti, iar calitatea este un criteriu important in alegerea marcii de bere preferate", a declarat Shachar Shaine, presedinte Tuborg Romania.
Tuborg Romania este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata locala. In perioada ianuarie - iunie 2006, cota de piata a companiei a atins 8,7%, cu 30% mai mult decat in primul semestru al anului trecut, iar Tuborg Gold continua sa fie liderul berilor internationale produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata de peste 50%. Portofoliul companiei Tuborg Romania cuprinde exclusiv marci internationale de bere: Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.
Tuborg Romania a inregistrat pe primul semestru al anului 2006 o crestere cu 30% in volum a vanzarilor, fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat ieri compania.
Mai mult, comparativ cu luna mai a anului trecut, in aceeasi luna din 2006 au fost inregistrate cresteri de 45%. "Feed back-ul foarte bun pe care il primim din partea pietei, sub forma cifrelor de vanzari, este o dovada a faptului ca romanii au devenit consumatori mult mai exigenti, iar calitatea este un criteriu important in alegerea marcii de bere preferate", a declarat Shachar Shaine, presedinte Tuborg Romania.
Tuborg Romania este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata locala. In perioada ianuarie - iunie 2006, cota de piata a companiei a atin