Katy Perry şi Rihanna sunt două dintre vedetele care testează vestimentaţia neconvenţională, îmbunătăţită cu tehnologie de ultimă oră. Cele mai noi descoperiri din IT au dat năvală şi în modă, fiind preluate de vedete. Acestea le duc pe covorul roşu, în timp ce preţurile le transformă în obiecte de lux.
Katy Perry a ieşit în evidenţă la unul dintre cele mai importante evenimente newyorkeze, MET Costume Institute Gala (organizat de Anna Wintour de la „Vogue"), pentru că purta o rochie cu LED-uri din gama CuteCircuit. Strălucitoarea creaţie, care valorează 20.000 de dolari, era ornată cu nu mai puţin de 3.000 de LED-uri. Rochia de la CuteCircuit este echipată cu senzori de mişcare, care fac ca broderia să strălucească mai puternic atunci când persoana care o poartă se mişcă rapid, în timp ce la încetinire luminile scad în intensitate.
N-a fost pentru prima oară când Katy Perry, cunoscută pentru hituri precum „I Kissed A Girl" şi „California Gurls", a purtat un obiect vestimentar îmbunătăţit tehnologic. Ea s-a afişat în primăvară într-o pereche de pantofi Jimmy Choo, din gama „Zappa", care costă 2.500 de dolari şi ai căror tocuri se luminează cu fiecare pas, datorită unei baterii incluse. Şi solista Black Eyed Peas, Fergie, a purtat o pereche de pantofi Jimmy Choo, dar din gama „Lucite". Pe lângă bateriile din tocuri, încălţările aveau şi barete fosforescente.
Inspiraţia „regelui pantofilor" Jimmy Choo a venit de la nişte adidaşi populari în deceniul trecut, care emiteau o luminiţă roşie la fiecare pas atunci când erau purtaţi. Însă, la 2.500 de dolari perechea, bateria acestor pantofi durează doar 100 de ore şi nu poate fi reîncărcată. Detaliul acesta nu a interesat-o pe Katy Perry, care a scris pe Twitter, cu încântare: „Pantofii mei au luminat seara asta! Mă simt ca un copil în ei".
O altă adeptă a hainelor care beneficiază de tehnologie