Derularea contractului privind controversata achizitie a navelor de razboi britanice ?Coventry? si ?London? se afla sub semnul intrebarii, discutiile intre partea romana si cea britanica fiind practic blocate. Situatia s-a acutizat ieri cind Ian Munro, responsabilul firmei britanice BAE Systems pentru desfasurarea acordului off-set s-a trezit ca nu are cu cine continua negocierile.Ilie Marinica, director adjunct in Ministerul Economiei si Comertului (MEC), nu s-a prezentat la intilnirea cu partenerul britanic, fapt care l-a determinat pe oficialul strain sa se plinga in scris MApN
Derularea contractului privind controversata achizitie a navelor de razboi britanice ?Coventry? si ?London? se afla sub semnul intrebarii, discutiile intre partea romana si cea britanica fiind practic blocate. Situatia s-a acutizat ieri cind Ian Munro, responsabilul firmei britanice BAE Systems pentru desfasurarea acordului off-set s-a trezit ca nu are cu cine continua negocierile.
Ilie Marinica, director adjunct in Ministerul Economiei si Comertului (MEC), nu s-a prezentat la intilnirea cu partenerul britanic, fapt care l-a determinat pe oficialul strain sa se plinga in scris MApN. Potrivit lt.-col. Gelaledin Nezir, purtator de cuvint al MApN, managerul de off-set al firmei BAE Systems, Ian Munro, a sosit ieri la Bucuresti tocmai pentru a negocia cu un responsabil din Ministerul Economiei si Comertului (MEC) termenii acordului. Suparat ca nu a venit nimeni la intilnire, Ian Munro a transmis o nota de protest, in care? a explicat ca intentioneaza sa se intoarca in Marea Britanie. La insistentele reprezentantilor Romtehnica, britanicul a acceptat sa ramina in tara pina astazi, pentru a se intilni totusi cu responsabilul MEC. Purtatorul de cuvint al MApN a facut referire chiar la un posibil ?sabotaj intentionat? al acestui contract: ?Nu stiu cine are interes ca fregatele sa nu fie p