Burj Al Arab, Four Seasons sau Ritz-Carlton reprezinta doar cateva din cele mai luxoase hoteluri din lume, dar aditional ligi brandurilor sinonime cu o vacanta perfecta s-a dezvoltat recent o noua categorie de hoteluri � destinatie, care desi sunt nou construite, beneficiaza din start de o notorietate imensa
Au cunoscut deja succesul in diverse segmente ale industriei luxului, de la vestimentatie la parfumuri, bijuterii si accesorii. Insa au considerat ca nu este indeajuns si astfel au intrat si pe piata turistica, deschizandu-si hoteluri sub brandul propriu, hoteluri care se ridica la cele mai inalte standarde existente in domeniu. Este vorba de case celebre in industria luxului, care si-au deshis recent hoteluri sub semnatura proprie (de la locul unde sunt situate la arhitectura si mobilier, toate au fost realizate sub indrumareaa designerilor proprii), administrarea fiind incredintata unui operator hotelier cu experienta.
Prima casa care a facut acest pas a fost Gianni Versace SpA, care a inaugurat in 2000 hotelul de lux Palazzo Versace. Acesta este situat in regiunea Gold Coast din Queensland, Australia, fiind de departe cel mai scump hotel din regiune: o noapte de cazare incepe de la 450 de dolari in extrasezon (pana la sfarsitul lunii martie) si poate ajunge la 4.500 de dolari pentru o noapte petrecuta in Apartamentul Imperial. Insa arhitectura hotelului justifica fiecare dolar din nota de plata: 205 camere impartite pe cinci etaje, 72 de apartamente, trei restaurante, 28 de piscine si o flota marina privata cu care turistii pot face plimbari in interiorul golfului din apropiere.
Piesele de mobilier, asternuturile, fotografiile de pe peretii holurilor, toate poarta semnatura Versace, chiar si candelabrul din holul receptiei apartinand in trecut lui Gianni Versace. In plus, peisajul natural este dublat de curtea interioara a ho