Retailerul de bricolaj Interhome vrea să se extindă în acest an, iar până la sfârşitul anului 2011 să ajungă la o reţea de maximum 15 magazine, după ce a deschis două unităţi, în 2005, la Ploieşti şi Timişoara.
„Vrem ca în doi-trei ani să putem ajunge la o reţea de 15-16 magazine, care să ne permită o cifră de afaceri de 120-130 de milioane de euro, pentru a putea conta pe piaţa românească de bricolaj”, a declarat Benoit Benquet, director general, citat de Mediafax. Retailerul este interesat să deschidă unităţi alături de Kaufland, în oraşe precum Reşiţa sau Câmpina.
La sfârşitul lunii iunie, Interhome va deschide un magazin la Craiova. În ceea ce priveşte piaţa românească de bricolaj, Benquet spune că anul acesta vom avea de-a face cu o stagnare a pieţei la nivelul din 2008, de 1,1 – 1,3 miliarde de euro din cauza crizei, dar că există o posibilitate ca pe viitor aceasta să crească la 1,6 miliarde de euro. (A.G.)
Retailerul de bricolaj Interhome vrea să se extindă în acest an, iar până la sfârşitul anului 2011 să ajungă la o reţea de maximum 15 magazine, după ce a deschis două unităţi, în 2005, la Ploieşti şi Timişoara.
„Vrem ca în doi-trei ani să putem ajunge la o reţea de 15-16 magazine, care să ne permită o cifră de afaceri de 120-130 de milioane de euro, pentru a putea conta pe piaţa românească de bricolaj”, a declarat Benoit Benquet, director general, citat de Mediafax. Retailerul este interesat să deschidă unităţi alături de Kaufland, în oraşe precum Reşiţa sau Câmpina.
La sfârşitul lunii iunie, Interhome va deschide un magazin la Craiova. În ceea ce priveşte piaţa românească de bricolaj, Benquet spune că anul acesta vom avea de-a face cu o stagnare a pieţei la nivelul din 2008, de 1,1 – 1,3 miliarde de euro din cauza crizei, dar că există o posibilitate ca pe viitor aceasta să crească la 1,6 miliarde de euro. (A.G.)