O piaţă cu o creştere anuală de 25-30%, costurile reduse de operare, competiţia în fază incipientă şi tendinţa de repliere a consumatorilor către produsele naturale. Iată doar câteva argumente care recomandă investiţia într-un magazin online de cosmetice bio. Înainte de a lua decizia de a investi într-un magazin online profilat pe vânzarea de cosmetice bio, Olivia Nechitoaia din Bucureşti (30 de ani) a studiat atent rezultatele unei cercetări de piaţă, din care a reieşit
O piaţă cu o creştere anuală de 25-30%, costurile reduse de operare, competiţia în fază incipientă şi tendinţa de repliere a consumatorilor către produsele naturale. Iată doar câteva argumente care recomandă investiţia într-un magazin online de cosmetice bio.
Înainte de a lua decizia de a investi într-un magazin online profilat pe vânzarea de cosmetice bio, Olivia Nechitoaia din Bucureşti (30 de ani) a studiat atent rezultatele unei cercetări de piaţă, din care a reieşit că 59% din respondenţi sunt interesaţi să cumpere produse organice pentru uz personal. Era într-o excursie în Grecia când a cumpărat câteva produse cosmetice pe bază de ulei de măsline. Pentru că i-au plăcut efectele produselor, a decis să-i contacteze pe producătorii din Grecia a două branduri de cosmetice bio, propunându-le să devină reprezentantul lor în România. În luna ianuarie 2009, a lansat magazinul online olivo.ro, în urma unei investiţii de 10.000 de euro. Site-ul a fost realizat de soţul ei, cu costuri minime, de doar câteva sute de euro, iar cea mai mare parte a banilor a fost alocată pentru asigurarea stocului de produse. Până acum, au fost primite în jur de 150 de comenzi, valoarea medie a uneia fiind de 100-150 de lei. Pentru perioada următoare, Olivia Nechitoaia estimează creşteri lunare ale vânzărilor de cel puţin 30%.
Minimum de resurse în promovare
Pe acest trend de reorientar