Renania, unul din cei mai importanti furnizori de echipamente si sisteme pentru securitatea muncii din Romania, si-a bugetat o dublare a afacerilor in urmatorii trei ani, la peste 40 milioane euro.
Dupa ce in 2011 compania s-a axat in principal pe eficientizarea proceselor in vanzari, prin programe de dezvoltare - in urma unor investitii de circa 100.000 euro - sau in cresterea brandului in domeniul mass-media - prin campanii de publicitate in care a investit 500.000 euro, in acest an, cresterea va fi sustinuta in continuare de o reorganizare si dezvoltare a echipei de vanzari, un model de afaceri centrat pe servicii.
Renania vizeaza in primul rand o extindere a gamei de produse premium, optimizare a proceselor si standardizare dar si imbunatatirea serviciilor cu clientii - de la achizitie pana la livrare.
Pentru urmatorii trei ani, reprezentantii companiei urmaresc dezvoltarea afacerilor si a organizatiei prin investitii in forta de munca, investitii in formarea acestora.
In 2011, Renania a inregistrat vanzari in valoare de 22,2 milioane euro, in crestere cu 21% fata de anul precedent. Pentru 2012, compania estimeaza o crestere a afacerilor cu 26%, la circa 28 milioane euro.
Schimbarea managementului La inceputul anului, ca parte a structurii dezvoltarii pentru urmatorii trei ani, Renania si-a schimbat modelul de management dupa ce a numit-o in functia de director general pe Florentina Taudor, fost manager in cadrul mai multor companii si banci din Romania.
Centrul si nordul tarii, urmat de zona Banatului sunt zonele cu cele mai mari vanzari pentru grupul condus de fratii Szesz.
“Renania va continua procesul de transformare demarat anul trecut, de dezvoltare si formare a echipelor de vanzari si de suport. In termeni operationali, 2012 marcheaza si regandirea prezentei in teritoriu, compania urmarind sa-si optimizeze ac