Tot mai mulţi oameni au cer explicaţii E.On Gaz pentru sumele mari pe care le au de plătit. Zeci de maramureşeni trec zilnic pe la ghişeele sucursalei E.On Gaz pentru informaţii suplimentare legate de facturile de la gaz, însă puţini sunt cei care pleacă lămuriţi.
Cel puţin o dată la trei luni zeci de maramureşeni se plâng că regularizarea de gaz este mult prea mare şi nimeni nu le spune ce se întâmplă. Mai mult, pensionarii spun că de multe ori facturile de gaz depăşesc valoarea pensiei, lucru cu care nu s-au mai întâlnit niciodată.
Una dintre persoanele nemulţumite de serviciile E.On este Razsnay Kinga, o băimăreancă de 48 de ani. „În cursul zilei de vineri am primit o factură de la gaz de 732 de lei. Este absolut incredibil. Niciodată nu am avut vreo factură mai mare de 220 de lei. Plătim sume colosale pentru aceleaşi indexuri de 3, 4 ori pe facturi. De unde am eu oare această sumă când am un apartament cu două camere“, a spus băimăreanca. Chiar dacă majoritatea persoanelor cer informaţii de la ghişeele sucursalei nimeni nu le dă nicio explicaţie. „Am intrat înauntru să întreb şi eu cum se calculează însă am fost scoasă afară de un domn de la ordine. Sunt foarte curioasă cum se facturează gazul din moment ce nimeni nu vine niciodată să citească contorul“,a mai spus băimăreanca.
Plată în avans, degeaba
Un alt caz interesant este al lui Adrian Măţan, un băimărean care a primit o factură de aproape 200 de lei, chiar dacă acesta îşi plătise în prealabil toate facturile. „Eu am plătit în avans 260 de lei iar luna asta mi-a venit o factură de 190 de lei. Păi unde sunt banii mei? Când am întrebat la ghişeu ce se întâmplă mi s-a spus că trebuie să plătesc factura că dacă nu îmi taie gazul. Nici măcar nu a verificat ce s-a întâmplat“, a spus băimăreanul.
E.On conştient de problemele clienţilor
Reprezentanţii E.On Gaz spun că