Primavara lui 2006 a plecat si cu ceva bani luati din buzunarele bucurestenilor, spre bucuria unor firme care trebuia sa inceapa in forta anul cu afaceri de succes. Este timpul largirilor, supralargirilor, daca e cazul, al penetratiilor si intregirilor.
Munca de proiectare, adesea anevoioasa din cauza plimbarii cursorului pe monitor, a programelor de calculator tot mai performante, dar mai ales a scaunului pe care sade maestrul desenator, presupune o rasplata financiara pe masura. Alaturi de proiectant, asistentul tehnic duce aceeasi povara. De aceea, poate, s-au cheltuit sute de miliarde de lei pentru cateva proiecte stradale ale Primariei Capitalei. Banii au intrat in contul acelorasi firme care sunt abonate de ani buni la bugetul local al Bucurestiului.
PROFESORI. Ziua de 3 martie a fost din nou una cu noroc pentru firma din Capitala. La o licitatie la care au participat alte doua firme, IPTANA si Romair Consulting, Consitrans si-a atins obiectivul. Grandios denumit "Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii «Intregire Splaiul Unirii - pe Zona Bulevardului Marasesti - Hanul lui Manuc»", proiectul este apreciat la putin peste 11 miliarde de lei vechi. Este de prisos sa mai amintim ca SC Consitrans SRL este o clienta fidela a Primariei Generale sau a Ministerului Transporturilor, beneficiind de cateva contracte degraba aducatoare de bani buni. La acest contract se mai adauga alte patru, cu o valoare de 33,8 miliarde de lei. Stapanul de necontestat al Consitrans este Eduard Hanganu, care are ca parteneri in alte firme personaje importante, cu grade impresionante din domeniul terestru: prof. univ. dr. ing. Anton Chirica, decanul Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri din Bucuresti; prof. dr. ing. Mihai Voiculescu, decanul Facultatii de Constructtii Civile, Industriale si Agricole Bucuresti, fost consilier pesedist,