Compania chineză Lenovo are în plan să atace şi piaţa de smartphone-uri din România, estimată la circa 1,5 milioane de unităţi în acest an, în momentul de faţă grupul având discuţii despre acest pas cu operatorii de telefonie mobilă şi distribuitorii de echipamente IT&C din România, două elemente-cheie în acest proces, a declarat într-un interviu pentru ZF David Roman, vicepreşedinte şi director de marketing al Lenovo.
„Pentru a intra pe piaţa smartphone-urilor trebuie îndeplinite mai multe condiţii. Trebuie să avem relaţii cu operatorii de telecom, trebuie să avem aprobare pentru punerea produselor în vânzare pe piaţă, trebuie să avem distribuitorii potriviţi şi trebuie să oferim şi suport tehnic. Cu tabletele putem intra mai repede pe pieţe pentru că tabletele merg pe aceeaşi infrastructură ca PC-urile“, a spus Roman.
În România s-au vândut anul trecut aproximativ 700.000 de PC-uri, faţă de aproximativ un milion de smartphone-uri.
Roman a precizat că Lenovo adaugă smartphone-urile în ofertă pe noi pieţe doar după ce toate detaliile sunt puse la punct în contextul în care piaţa este aglomerată, iar detaliile sunt importante. „Din această cauză ne ia mai mult pentru a intra pe noi pieţe. Dar odată ce vom face aceste investiţii şi vom avea totul pus la punct, vom intra şi pe piaţa din România“, a afirmat vicepreşedintele Lenovo, adăugând că strategia este ca anul viitor Lenovo să fie prezent cu gama de smartphone-uri pe cât mai multe pieţe mature de mari dimensiuni. El a evitat să ofere o dată exactă la întrebarea când va lansa Lenovo smartphone-urile în România. Continuarea pe ZFCorporate
Compania chineză Lenovo are în plan să atace şi piaţa de smartphone-uri din România, estimată la circa 1,5 milioane de unităţi în acest an, în momentul de faţă grupul având discuţii despre acest pas cu operatorii de telefonie