Electronic Arts, cel mai mare producator de jocuri video din lume, si Endemol, detinatorul licentei pentru difuzarea emisiunii \"Big Brother\", au anuntat semnarea unui acord ce are ca obiectiv crearea unei versiuni online a renumitului reality show.
Intitulat “Virtual Me”, acest parteneriat se va axa pe elementul de interactivitate caracteristic programelor reality show, precum “Big Brother”. Participantii isi vor creiona propriul alter-ego virtual care va lua apoi parte la competitie, in speranta castigarii unui premiu ce va consta in 15 minute de celebritate...virtuala, relateaza International Herald Tribune.
Acordul incheiat intre cele doua nume cu rezonanta in industria de divertisment mizeaza pe popularitatea tot mai mare de care se bucura comunitatile online de genul “Second Life” sau “World of Warcraft”, ce au, in prezent, milioane de utilizatori.
Industria jocurilor video a incheiat actiuni similare cu studourile de film de mai mult timp, insa oficialii EA au descris parteneriatul cu Endemol drept primul acord de valoare dintre un producator de jocuri si o companie de productie TV.
Endemol a fost scoasa la vanzare de compania spaniola de telecomunicatii Telefonica, detinatoarea unui pachet de 75% din actiuni, iar acest contract cu EA reprezinta gura de aer de care avea nevoie.
“Big Brother”, initiat in Olanda la sfarsitul anilor '90, a cunoscut un real succes si a fost adaptat la televiziunile locale din peste 60 de tari. Cele mai recente editii au inregistrat audiente record, nu atat datorita reimprospatarii formatului, cat mai ales diverselor confruntari si controverse iscate pe durata programului.
Anul trecut, una din participantele la Big Brother Olanda a nascut chiar in timpul show-ului, iar in aceasta iarna aceeasi emisiune a ajuns pe prima pagina a tabloidelor britanice, fiind la un pas de declansarea unei reale criz