Realitatea TV a cerut, marti, ancheta privind corectitudinea felului cum sunt masurate audientele de televiziune, aratand ca luni niciun telespectator din publicul comercial nu ar fi urmarit o emisiune a postului, desi aceasta era urmarita de foarte multi oameni la nivel national si urban. Tot marti, Clubul Roman de Presa a reales-o pe Indira Crasnea in functia de presedinte CRP. Iar firma care detine licenta pentru Money.ro TV are un nou actionar.
Realitatea TV anunta ca solicita o ancheta privind felul cum sunt masurate audientele TV - principalul instrument folosit pe piata pentru alocarea publicitatii - de catre firma Kantar Media. Postul "atrage atentia asupra numeroaselor neconcordante in privinta datelor furnizate pana acum de compania care efectueaza masuratorile numarului de telespectatori. E pentru prima oara in istoria postului de televiziune cand, potrivit masuratorilor oficial, niciun roman nu ar fi urmarit Realitatea TV mai bine de 45 de minute incontinuu". Televiziunea arata ca "ieri, niciun telespectator din publicul comercial nu ar fi urmarit Life Time News cu Amedeo Ene. Asta in chiar daca, la nivel national, Realitatea TV era urmarita de zeci de mii de telespectatori, inregistrand aproape un punct de rating si o cota de piata de 3,1. De asemenea, aceleasi date arata ca in mediul urban, ochii a sute de mii de romani au fost atintiti pe programul al carui amfitrion este Amedeo Ene".
Indira Crasnea, redactor-sef adjunct Mediafax, a fost realeasa, marti, in functia de presedinte al Clubului Roman de Presa, pe care o ocupa din 2008. Maria Toghina, membru al CA al SRR, a fost aleasa vicepresedinte al organizatiei. Clubul anunta intr-un comunicat de presa ca a decis "institutionalizarea relatiei cu mass-media locale" si ca, pe termen scurt, va elabora un "document de pozitie referitor la necesitatile economice, financiare, legislative ale