Versiunea competiţională Honda NSX Concept-GT model 2015 va lua startul la clasa GT500 a Seriei 2014 Super GT pe circuitul de la Suzuka. Acest vehicul hibrid respectă regulamentele GT500 pe 2014, adică printre multe alte constrângeri şi parametri tehnici, puterea maximă trebuie să fie limitată la maximum 500 CP.
Spre deosebire de conceptul Acura NSX 2013 anunţat cu un V6, performanţele surorii Honda NSX Concept-GT sunt susţinute de sistemul Sport Hybrid Super Handling AWD (All Wheel Drive), adică un sistem de tracţiune integrală la care îşi aduc aportul două motoare electrice asistate de un agregat cu injecţie directă de benzină cu o arhitectură de patru cilindri în linie de doar 2.0 litri şi supraalimentare prin turbo, unitate montată în poziţie mediană, în faţa punţii posterioare.
Spre deosebire de studiul iniţial Acura prezentat în premieră în luna ianuarie 2012 la Salonul de la Detroit (North American International Auto Show), Honda NSX Concept-GT adaptat circuitelor de viteză şi traseelor sinuoase cu multe şicane beneficiază de un kit aerodinamic complet. Astfel, cel mai evident element este eleronul hipertrofiat ancorat de capacul din spate prin două tije curbate spre direcţia opusă înaintării, iar în faţă, spoilerul adoptă pe colţuri, deasupra tălpii suspendate la doar doi centimetri de sol, încă două etaje de aripioare aerodinamice.
Croiul capotei şi postul de conducere avansat se aseamănă cu cel de pe supercarul Audi R8, farurile sunt formate dintr-o matrice compusă din opt LED-uri înşirate într-o baghetă de lumini înguste, în vreme ce stopurile beneficiază de un detaliu nostalgic, fiind unite de la un capăt la altul, întocmai ca la NSX-ul anilor ’90.