La 10 ani de la lansare, compania ABplus intentioneaza sa patrunda pe piata targurilor de expozitii din Bucuresti, prin intermediul celei mai reprezentative marci din portofoliul sau – CAMEX. Piata de targuri din capitala s-a ridicat in anul 2005 la o valoare de aproximativ 30 de milioane Euro, reprezentand 60% din piata totala de profil din Romania.
"Piata valorica este concentrata intr-un procent atat de mare in Bucuresti deoarece exista o variatie semnificativa de preturi – in provincie, un metru patrat se inchiriaza la un cost intre 30-50 Euro, iar in capitala pretul poate sa ajunga pana la 120 Euro", a declarat Florin Mindirigiu, director general ABplus.
In 2005, ABplus a organizat 13 evenimente CAMEX in 11 orase din tara: Brasov, Iasi, Sibiu, Targu Mures, Constanta, Baia Mare, Suceava, Galati, Craiova, Ploiesti si Timisoara. In plus, din anul 2003, compania este prezenta cu marca CAMEX si in Chisinau. In 2005, evenimentele expozitionale CAMEX au inregistrat un numar de 1715 de companii expozante.
In 2006, reteaua nationala de expozitii CAMEX, specializata in domeniul constructiilor, va adauga in portofoliul sau si Oradea, initiativa care urmareste acoperirea judetelor Bihor si Cluj
"ABplus a urmat o strategie de dezvoltare organica, vizand pentru inceput dezvoltarea unei retele profesioniste la nivel local si, ulterior, extinderea la nivel national", a adaugat Florin Mindirigiu.
"Evenimentele organizate de noi sunt mai mult decat simple expozitii, reprezentand o platforma de comunicare intre partenerii nostri si toti actorii implicati intr-un domeniu complex, in plina dezvoltare, cum este cel al constructiilor".
Sub numele generic "Conferintele CAMEX", ABplus organizeaza in cadrul evenimentelor mese rotunde, ateliere de lucru si seminarii, care urmaresc dezbaterea unor tematici variate din d