Constructorul de magazine Duo Design, care are în portofoliu retaileri precum H&M, Kenvelo sau Mango, spune că va realiza în acest an 40 de unităţi noi pentru grupurile internaţionale care continuă să se extindă în acelaşi ritm ca în 2012.
Compania preia de la centrele comerciale o "carcasă de beton" pe care ulterior o remodelează, o finisează şi o dă retailerilor care nu mai trebuie decât să îşi aşeze hainele în rafturi sau pe umeraş. "De la mall primeşti doar o carcasă de beton, iar în maximum 60 de zile dai retailerului proiectul la cheie", spune Meda Weidle (39 de ani), directorul general al companiei şi unul dintre acţionari. Ea precizează că termenul de finalizare al unui magazin variază în funcţie de suprafaţa acestuia, astfel încât pentru suprafeţe cuprinse între 100 şi 300 mp un magazin poate fi gata în 30 de zile, în timp ce pentru unităţile de 300-2.000 mp termenul creşte până la 60 de zile.
"Preţul de execuţie al conceptului de magazin se stabileşte fie anual, un preţ de volum, fie este licitat fiecare proiect în parte, în funcţie de politica fiecărui brand şi a condiţiilor pe care le negociem", explică Meda Weidle, care a fondat compania în 2000 alături de partenerul său. După doi ani din momentul în care a fost fondată, compania s-a specializat pe construcţia de magazine.
"Eu am studii de filologie şi design, iar partenerul meu are studii în domeniul construcţiilor", spune Meda Weidle, care în momentul în care şi-a creat propria companie avea o experienţă de doi ani în publicitate şi producţie publicitară.
De atunci compania a realizat 480 de magazine pentru retaileri de fashion precum H&M, Kenvelo, Mango, Motivi sau Mothercare şi pentru lanţuri de cafenele precum Starbucks sau Gloria Jeans. Executivul Duo Design precizează că focusul companiei a fost dezvoltarea de magazine pentru retailerii de modă,