50 de speackeri, 58 de prezentari ale campaniilor de advertising si media, 2576 de intrari in competitie, 1500 de participanti din 45 de tari. Acesta este sumarul competitiei Golden Drum de anul acesta. Moto-ul sub care se desfasoara: �Magic Touch�.
Astazi, competitia si-a desemnat primii finalisti la sectiunea TV, pe shortlist-ul de la aceasta categorie numarandu-se si Gavrila & Asociatii cu spotul �Transavia�, GMP cu spotul �Circul�, Lowe & Partners cu �Dakino - Matrix�, McCann Erickson cu trei lucrari realizate pentru Bookfest, Mercury Promotions cu �Where is the love?�, Odyssey cu spotul "Arctic" si Papaya Advertising cu spotul pentru �Kreskova - Nordul Inghetat�, informeaza un comunicat al festivalului.
Daca ne gandim ca anul trecut, Leo Burnett & Target a fost desemnata �Agentia anului�, anul acesta, dintre agentiile autohtone, McCann poate concura pentru titlul de �Agentia anului�, cu patru lucrari nominalizate.
Alti pretendenti la titlu sunt Lowe&Partners si Cohn&Jansen. Romania a obtinut premii importante la acest festival, pe langa nominalizari, si in anii anteriori. In anul 2003 D�Arcy Romania a luat premiul �Golden Drum� pentru spotul TV �Ha!�, campanie pentru clientul GlaxoSmithKline.
Dupa reusita de anul trecut, Romania a reusit sa se impuna anul acesta in topul inscrierilor, cu un numar de 299 de lucrari in competitie, devansata de Slovenia, cu 304 lucrari. Cu un numar mare de lucrari participante la festivalul de Creativitate al Noii Europe sunt Rusia, cu 258 de inscrieri, Austria, 245 si Polonia cu 210 lucrari.
Cele mai multe inscrieri s-au facut la categoria print, aici intrand in competitie 585 de lucrari. Alte 498 de spoturi TV, 392 de intrari outdoor, 82 de spoturi radio, 137 de intrari interactive, 103 campanii de publicitate, 186 de premii media, 95 de promo-uri film&TV si 170 de intrari pentru design&art, fac del