Toate jocurile celor de la Red Bull erau făcute pentru o victorie a lui Vettel. Austriecii au trebuit să accepte la final izbînda lui Webber, aflat în relaţii foarte reci cu şefii săi
Totul era pregătit pentru Sebastian Vettel. Germanul mersese senzaţional în calificări, iar Red Bull se gîndea la o "dublă", mai ales că Webber pleca al doilea. Nici un alt gînd pentru echipa austriacă, după ce australianul şi-a criticat şefii după cursa de la Valencia. Era clar, Vettel era preferatul lor.
Nimic nu prevestea un succes nesperat al lui Webber, mai ales că Vettel plecase ca din puşcă, iar maşina se comporta perfect. Mai mult decît atît, Webber a cedat şi poziţia a doua în favoarea lui Alonso. Vettel îşi mărea avansul după fiecare tur de pistă, 12 secunde după primele 15 tururi.
Cascadorii rîsului
Atunci, cursa a luat o altă turnură. Din cauza Safety Car-ului, care a intrat pe pistă pentru a asigura degajarea rămăşiţelor rezultate dintr-un accident, toate maşinile au tras la boxe. În debandada creată de afluenţa de maşini, Kubica şi Sutil au fost protagoniştii unui accident amuzant. Polonezul primise undă verde să reintre pe circuit, iar în acelaşi moment Sutil se îndrepta către boxa sa. Normal, a urmat un acroşaj, Sutil a renunţat imediat, iar Kubica, după ce a fost penalizat cu un "stop and go" pentru că s-a considerat vinovat la cele întîmplate, a renunţat şi el. Momentele amuzante nu s-au terminat aici. Unul dintre mecanicii de la Mercedes GP nu a apucat să monteze bine roata din dreapta spate, iar în momentul în care Rosberg a demarat de la boxe, roata a luat-o pe drumul ei, stîrnind panică printre mecanicii aflaţi în zonă.
Vettel, pedepsit
În turul 29, comisarii cursei au dictat o penalizare pentru Vettel. Un drive-through (obligat să treacă pe la pit-lane) pentru că germanul n-a respectat distanţa de