Sonerii de mobil sunand in timpul pieselor, melodii ce suna ca pe vinil ("Now you sound like George Enescu"), un artist urcat pe scena cu matura in mana, un pianist dormind in timpul pieselor sub instrumentul cu clape si cantand "cu susul in jos", acelasi pianist - ramas fara o mana - interpretand piese doar cu stanga, un pian ce functioneaza pe baza de cartela, o vioara ce poate imita muget, oracait, mieunat, un arcus folosit ca sabie de samurai - sunt cateva dintre ghidusiile prezentate marti de Aleksey Igudesman si Hyung-Ki Joo, la Ateneul Roman, in cadrul evenimentului A Little Nightmare Music.
Incepe ca orice concert "scortos" de muzica clasica. Tacere, multe costume in public, seriozitate pe scena pe care au urcat Aleksey Igudesma (vioara) si Hyung-ki Joo (pian).
Soneria unui mobil incepe sa sune in mijlocul primei piese. Nimic neintalnit pana aici. Insolitul apare insa atunci cand pianistul incepe sa redea si el notele muzicale ale soneriei. Si asta spre deliciul publicului, care stie ca A Little Nightmare Music este o opera ce combina comicul cu muzica clasica. O spune, de altfel, chiar titlul spectacolului, un joc de cuvinte pornit de la celebra lucrare A Little Night Music a lui Mozart.
Urmeaza o serie de "scenete" si de situatii nemaintalnite la un concert de muzica clasica. Pianistul il terorizeaza pe violonist, punandu-l sa-si schimbe pozitia, vrea apoi sa mute pianul (misiune imposibila, desigur), ii cere colegului sa redea un La cu ajutorul pianului, dar fara sa-si paraseasca pozitia ideala, aflata la cativa metri distanta de instrument (inventivul Aleksey va reusi sa indeplineasca sarcina cu ajutorul arcusului).
Il pune sa isi deschida ceakrele (violonistul va asculta indicatiile, scotand limba, respirand zgomotos si strambandu-se ca un veritabil yoghin), pentru ca apoi sa ii ceara sa redea celebra Alla T