Creşterea explozivă a numărului utilizatorilor de internet din ultimii cinci ani a făcut ca asigurătorii şi brokerii de asigurări să-şi calibreze atenţia pe vâzările online, identificând noi segmente de piaţa care promit o puternică dezvoltare pe termen lung. În România, poliţele RCA sunt vedetele domeniului de asigurări, iar promovarea lor pe mediul online va permite unor jucători să dezvolte afaceri de milioane cu creşteri spectaculoase de la an la an.
Campanii de comunicare pentru atragerea clienţilor
“Compania noastră a început să investească foarte mult în promovarea acestor servicii şi sunt rezultate foarte bune şi datorită posibilităţii reducerii costurilor. Există deja foarte mulţi clienţi care studiază ofertele pe internet, fiind foarte uşor să găsească un RCA ieftin, brokerii fiind la o distanţă de o fereastră pentru a analiza condiţiile şi preţul”, a declarat pentru capital.ro, Directorul de Vânzări al Strategic Insurance Broker, Ana Maria Bucea.
Aceasta a precizat că societatea de brokeraj oferă clienţilor cât mai multe informaţii prin realizarea câtorva site-uri, dar şi prin implicarea în campanii de responsabilizare în trafic.
Potrivit celor de la Piraeus Insurance Broker campaniile din mediul online sunt necesare mai ales pentru a face cunoscute avantajele achiziţionării poliţelor RCA în acest mod şi care trage după sine şi promovarea altor produse. “Evident, că se pot promova şi alte produse de asigurare care se pot vinde online, tocmai în ideea de a face şi mai atractiv portalul respectiv (…) Comandând o poliţă online acasă sau la birou, clientul doreşte să nu piardă timp umblând pe la toate firmele de asigurări pentru a găsi un RCA la un pret avantajos”, a spus Head of Sales Departament Piraeus Insurance Broker, Cosmin Andrei.
Administratorul delegat al Pintilie Broker de Asigurare, Alex