Real, divizia de hipermarketuri a grupului german Metro, a avut anul trecut vânzări de 627 mil. euro, în scădere cu circa 10% comparativ cu 2010. Vânzările lanţului care număra 25 de magazine în 2011 au scăzut mai mult decât consumul, al cărui declin a fost de trei procente. Real nu a deschis în 2011 niciun magazin nou, însă nici nu a închis unităţi. Pentru acest an este programată însă închiderea unui magazin din Timişoara. Grupul german Metro mai deţine pe piaţa locală şi reţeaua Metro Cash & Carry, care a avut vânzări de 1,06 mld. euro, în scădere cu 7%. Astfel, grupul a avut vânzări totale de 1,686 mld. euro pe piaţa locală, în scădere cu 145 mil. euro, respectiv opt procente. Vânzările sunt nete, fără TVA.
Real, divizia de hipermarketuri a grupului german Metro, a avut anul trecut vânzări de 627 mil. euro, în scădere cu circa 10% comparativ cu 2010. Vânzările lanţului care număra 25 de magazine în 2011 au scăzut mai mult decât consumul, al cărui declin a fost de trei procente. Real nu a deschis în 2011 niciun magazin nou, însă nici nu a închis unităţi. Pentru acest an este programată însă închiderea unui magazin din Timişoara. Grupul german Metro mai deţine pe piaţa locală şi reţeaua Metro Cash & Carry, care a avut vânzări de 1,06 mld. euro, în scădere cu 7%. Astfel, grupul a avut vânzări totale de 1,686 mld. euro pe piaţa locală, în scădere cu 145 mil. euro, respectiv opt procente. Vânzările sunt nete, fără TVA.