Mai mulţi braşoveni din cartierul Uzina II au ajuns în pragul disperării, după ce au fost înştiinţaţi că trebuie să plătească în continuare mai multe sute de mii de lei vechi, cotă parte, la CET Braşov. Oamenii sunt nemulţumiţi pentru că facturarea nu s-a făcut, spun ei, corect, existând mai multe diferenţe, la plată fiind puşi chiar şi cei care s-au debranşat şi prin apartamente nu le mai trece nicio ţeavă din vechiul sistem de încălzire. Oamenii spun că CET-ul vrea să îi stoarcă şi de ultimul leu, să scoată bani din piatră seacă şi sunt convinşi că acest lucru nu este altceva decât o şmecherie, dar nu singura. „Apă rece pentru apă caldă, aici e o şmecherie mare de tot, dăm bani şi la asociaţie, şi la CET”, ne-a spus unul dintre locatari. Zece familii care şi-au montat centrale termice de apartamente au avut de plătit mai mult decât cele care au rămas în sistem. Nemulţumiţi, oamenii au fost şi la Oficiul Jude-ţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Braşov, dar şi la CET pentru a rezolva problema. După aceste demersuri, facturile au fost mai mici, dar numai cu 20 de lei.
Din cele zece familii debranşate de la CET, una singura a reuşit să obţină un calcul corect. Adică să nu fie facturată pentru un serviciu de care nu beneficiază, în condiţiile în care după deconectarea de la sistem, nicio ţeavă nu trecea prin apartament. „Acestea sunt cheltuieli comune reglementate prin lege. Singura soluţie este să plătească, dar trebuie să vină la sediul nostru pentru a discuta care este cota de plată. Aceasta diferă de la caz la caz”, a declarat Florin Cuţitei, directorul CET Braşov. Locatarii sunt hotărâţi să meargă din nou la CET pentru rezolvarea problemelor, iar dacă nu se va ajunge la o înţelegere, vor face plângeri la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Mai mulţi braşoveni din cartierul Uzina II au ajuns în pragul disperării, după ce au fost înştiinţa