O companie de software din Bucuresti a reuşit să înregistreze două site-uri care conţin elemente din noul slogan al brandului de ţară cu opt zile înainte ca acesta să fie lansat oficial, scrie hotnews.ro.
Reprezentanţii companiei spun că au aflat de noul slogan de pe Internet, potrivit Realtitatea.net. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a cheltuit 800.000 euro pentru "explore the carpathian garden", noul slogan al României, dar nu a înregistrat nicio pagină de Internet în condiţiile în care sloganul va beneficia de o campanie publicitară internaţională.
Cele două site-uri înregistrate sunt carpathiangarden.ro şi explorethecarpathiangarden.ro.
Nici pentru vechiul slogan ministerul nu a înregistrat vreun domeniu. Spre exemplu, landofchoice.ro este înregistrat de SC Web Grafix SRL. Site-ul este activ şi pe el sunt postate diverse poze haioase, fără nicio legătură cu promovarea turismului. O companie de software din Bucuresti a reuşit să înregistreze două site-uri care conţin elemente din noul slogan al brandului de ţară cu opt zile înainte ca acesta să fie lansat oficial, scrie hotnews.ro.
Reprezentanţii companiei spun că au aflat de noul slogan de pe Internet, potrivit Realtitatea.net. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a cheltuit 800.000 euro pentru "explore the carpathian garden", noul slogan al României, dar nu a înregistrat nicio pagină de Internet în condiţiile în care sloganul va beneficia de o campanie publicitară internaţională.
Cele două site-uri înregistrate sunt carpathiangarden.ro şi explorethecarpathiangarden.ro.
Nici pentru vechiul slogan ministerul nu a înregistrat vreun domeniu. Spre exemplu, landofchoice.ro este înregistrat de SC Web Grafix SRL. Site-ul este activ şi pe el sunt postate diverse poze haioase, fără nicio legătură cu promovarea turismului.