Presa locală scrie azi despre brandul Ursus, care nu mai este "bere de Cluj", cum era până acum, noile etichete ale berii nemaiconţinând această sintagmă. De asemenea, mai aflăm că benzinăriile sunt locul preferat al hoţilor, în timp ce miliardarii oraşului au fost afectaţi de criză, iar clujenii îşi plătesc tot mai puţin asigurările de sănătate. URSUS renunţă la Cluj
Şoc pentru consumatorii de bere clujeni, dar şi o lovitură dată patriotismului local: noile etichete ale sticlelor de bere Ursus nu mai conţin sintagma ”Bere Cluj” care însoţea celebrul urs. Pe lângă eliminarea elementului local, compania SABMiller a optat şi pentru introducerea sintagmei ”recunoaştere internaţională”. Potrivit specialiştilor în branding, aceste două schimbări aduc un plus de globalitate mărcii de bere, însă o îndepărtează de clujeni şi ardeleni, fapt ce ar putea duce la o scădere a vânzărilor în favoarea unor mărci străine în zona Ardealului. Mai multe detalii în Ziua de Cluj
Hotii au băgat spaima în benzinari
Noaptea, tot mai multe benzinării cer plata înainte de a pompa carburant în rezervorul maşinii. În felul acesta, patronii reduc probabilitatea ca şoferii să "uite" să plătească.
Furturile de combustibil sunt tot mai numeroase şi îi obligă pe şefii staţiilor clujene de benzină să închidă pompele după ora 22.00, când servirea se face numai cu plata în avans.
Printre primele staţii care au instituit măsura blocării pompelor de alimentare după lasarea întunericului se află staţia LukOil Calea Mănăştur, cea prădată în primavară de un individ mascat. Detalii în Monitorul de Cluj
Milionarii clujeni şi-au mâncat banii în criză
“Zilele trecute a fost lansat oficial Topul Forbes care îi prezintă pe cei mai bogaţi 500 de oameni din România. Criza a generat o serie de schimbări atît la nivelul superior al clas