Lucreaza de la 19 ani in publicitate, a gustat din activitatea Young&Rubicam si acum este Director Executiv la BtB Advertising. Intr-un interviu acordat Wall-Street, Linda Willy recunoaste ca publicitatea reprezinta munca, perseverenta si responsabilitate, nu doar un trend: �Nu vreau sa plagiez, insa tricourile de la McCann pe care scrie \'99% transpiratie\' transmit un mesaj real�
Wall-Street: Acum ceva timp ati facut un rebrand de imagine. In ce a costat el mai precis si care au fost motivele reale pentru care ati apelat la un rebrand?
Am simtit ca trebuia data mai multa personalitate agentiei, sa mergem pe o idee mai fresh, mai relaxata si asta a fost motivul pentru care am schimbat logo-ul. Schimarea nu s-a produs numai la nivel de identitate vizuala. Ca si structura interna, ne-am extins echipa si mergem pe o panta ascendenta. Sunt foarte multe deschideri, companii care au nevoie de rebrand. Unii nu realizeaza lucrul acesta pentru ca merg pe materiale primite, tiparite de afara, se bazeaza pe existenta website-ului international. Numai ca se intampla lucruri in tara asta si toate business-urile care se dezvolta raspund la intrebarea de multi pusa: �De ce sunt avioanele din Romania pline?�
Wall-Street: Exista un moment anume cand o companie trebuie sa apeleze la rebrand?
Daca se constata ca nu mai corespunde perceptia publicului cu ce isi doresc membrii companiei ca ea sa transmita, daca exista distonanta asta intre cine suntem noi si cum ne percepe lumea atunci da, ar trebui sa se ia masuri imediate. Asta trebuie sa se intample si la nivel de imagine si la nivel de inside, poate angajatii sunt deconectati de ceea ce se intampla in jur, si apar problemele de comunicare. Mai poate fi vorba si despre adaptarea la stilul contemporan, modern, se chimba gusturile, culorile, formele. Trebuie sa incerci sa fii in pas cu toate acestea.
Wall-