•Daca sinteti persoana fizica si doriti schimbarea numarului de apel, veti prezenta cererea scrisa si buletinul de identitate. Daca sinteti abonat cu serviciul telefonic in cuplaj, schimbarea numarului de apel se face cu acceptul scris al partenerului dvs. de cuplaj.
Daca sinteti persoana juridica si doriti schimbarea numarului de apel veti depune cererea scrisa, semnata si stampilata de persoanele autorizate si prezentata de un delegat al unitatii care se va legitima cu B.I.
In situatii deosebite, din motive tehnice, schimbarea numarului de apel se poate efectua si la initiativa unitatilor ROMTELECOM.
Serviciul nu se informeaza (NSI)
Ca persoana fizica sau juridica aveti posibilitatea de a solicita in scris acordarea serviciului "Nu se informeaza" cu perceperea tarifului de abonament. Daca beneficiati de acest serviciu nu veti figura la serviciul de informatii 931 si nu veti aparea in listele abonatilor telefonici.
Veti primi factura telefonica in plic, platind contravaloarea unei scrisori recomandate.
Schimbarea numelui titularului
Se realizeaza pe baza cererii depuse de dvs. ca titular al postului telefonic. Totodata veti prezenta si urmatoarele acte:
- buletinul de identitate
- actul de schimbare a numelui: certificat de casatorie sau hotarirea definitiva de divort.
Restrictionarea la serviciul automat interurban
Sinteti abonat persoana fizica?
•Puteti depune cerere daca sinteti titular al unui post telefonic categoria individual.
•Daca sinteti abonat in cuplaj se poate primi cererea numai daca si partenerul dvs. de cuplaj este de acord cu acest serviciu.
•Perioada maxima ce se poate aproba este de 3 luni intr-un an calendaristic.
•Pe durata restrictionarii puteti efectua convorbiri interurbane apelind la serviciul 991. @