Singur acasă 3 a ținut în fața televizoarelor aproape trei milioane de persoane din întreaga țară, fiind mai urmărit decât Singur acasă 1 și 2. Audiența Pro TV a fost, pe intervalul filmului, de trei ori mai mare decât a Antenei 1, aflată pe locul al doilea, și care a difuzat iComedy.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV pe intervalul filmul.
NAȚIONAL.Aproape trei milioane de persoane din întreaga țară au fost cu ochii pe filmul american. Antena 1 a fost pe locula al doilea, la mare distanță, cu o medie de 887.000 de telespectatori pe minut. Locul al treilea i-a revenit postului Antena 3, care a avut o medie de 484.000 de privitori.
URBAN.Comedia de pe Pro TV a fost urmărită de 1,3 milioane de persoane de la orașe. Și aici, Pro TV a avut un rating de trei ori mai mare decât Antena, care vineri seara a avut programat show-ul iComedy. Atât pe național, cât și la nivel urban, postul Antena 3 s-a situat pe locul al treilea în audiențe.
COMERCIAL. Singur acasă 3 a avut o medie de 832.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mulți decât Antena 1, care a înregistrat o medie de 215.000 de telespectatori.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citește și:
Singur acasă 3 a ținut în fața televizoarelor aproape trei milioane de persoane din întreaga țară, f