„Adevărul“ a testat cea mai nouă variantă de sedan a producătorului german Audi. A4 a primit schimbări majore de design pentru a face faţă şi mai bine concurenţei.
Audi A4 face parte dintr-un segment foarte disputat, în care tehnologia, sportivitatea şi designul sunt foarte importante. Noul look nu este unul revoluţionar, dar Audi şi-a dat toată silinţa pentru a-l moderniza. Cele mai evidente sunt schimbările la partea frontală, unde noile blocuri optice ce includ lumini de zi de tip plasmă devin caracteristica principală ce individualizează acest model. Partea spate este frumos conturată şi dă sentimentul siluetei unui sedan sport, însă modificările scapă uşor unui ochi neavizat.
Noutăţile se văd şi în interior, unde Audi a reuşit un design şi mai impresionant. Pe lângă materialele moi la atingere folosite, în habitaclu şi-au făcut loc şi elemente de plastic negru glossy, inserţii de lemn şi chiar câteva tuşe cromate care fac uitată monotonia interiorului modelelor precedente. Este drept că am avut parte în interiorul maşinii de test de elemente S-line.
Un motor sprinten
Comenzile sunt aşezate într-o ergonomie perfectă, iar maşina se porneşte prin intermediul unei chei moderne care se inserează într-o fantă aflată în bord.
În interior, şoferul are la dispoziţie o mulţime de gadgeturi Fotografii: gabriel mistodie
Modelul de test era echipat cu cel mai curat motor din gamă, dieselul de 2 litri TDI şi 143 CP, care, conform producătorului, emite 119 grame de CO2 per km. Motorul se simte destul de sprinten şi are reprize foarte bune, mai ales datorită volantei îmbunătăţite. Vitezele de autostradă sunt specialitatea acestui model, care oferă suficient cuplu pentru depăşiri şi un ton al motorului plăcut pentru o astfel de unitate diesel.
O altă noutate este direcţia electromecanică a noului model, a