Afacerile reprezentanţei din România a companiei farmaceutice elveţiene Ewopharma au crescut în primul semestru cu 28% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 9,1 milioane de franci elveţieni (6,8 milioane de euro), evoluţie susţinută de vânzările produselor lansate în 2009. "Creşterea a fost determinată în special de vânzările medicamentelor din diviza Allergan, recent lansate. Avem şi produse în portofoliu unde vânzările sunt sub aşteptări, cum sunt OTC-urile", a declarat directorul de marketing al Ewopharma, Liana Chicoş. Ea a adăugat că aceste creşteri înregistrate de companie sunt susţinute şi de orientarea Ewopharma către piaţa privată. Reprezentantul Ewopharma estimează că afacerile companiei vor creşte cu aproximativ 6,5% în acest an, la 17,9 milioane de franci elveţieni. În 2009, compania a avut o cifră de afaceri de 16,8 milioane de franci elveţieni. "Va urma o temperare a creşterii. Semestrul al doilea va fi unul dificil pentru toată lumea, întrucât multe dintre măsurile de austeriate anunţate de autorităţi au intrat în vigoare de la 1 iulie. Astfel, se anunţă că luna iulie va fi una dintre lunile cu cel mai scăzut consum, chiar şi pentru industria farma", a afirmat oficialul companiei Ewopharma. În România, compania are 45 de angajaţi.
Afacerile reprezentanţei din România a companiei farmaceutice elveţiene Ewopharma au crescut în primul semestru cu 28% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 9,1 milioane de franci elveţieni (6,8 milioane de euro), evoluţie susţinută de vânzările produselor lansate în 2009. "Creşterea a fost determinată în special de vânzările medicamentelor din diviza Allergan, recent lansate. Avem şi produse în portofoliu unde vânzările sunt sub aşteptări, cum sunt OTC-urile", a declarat directorul de marketing al Ewopharma, Liana Chicoş. Ea a adăugat că aceste creşteri înregistrate de companie sunt susţinute şi de or