Coca-Cola HBC România a înregistrat în primul semestru al acestui an o contracţie de până la 10% a volumelor vândute (high single digit), evoluţia vânzărilor fiind determinată de vremea nefavorabilă şi de promoţiile agresive ale competitorilor, conform ultimului raport al companiei-mamă din Grecia, informează Ziarul Financiar.
Citeşte articolul integral în Ziarul Financiar
„Presiunea promoţiilor se referă la activitatea promoţională agresivă pe care au avut-o competitorii noştri pe piaţă, activitate pe care am ales să nu o urmăm. În general nu este o idee bună să faci promoţii pe o vreme nefavorabilă“, au explicat pentru ZF oficialii Coca-Cola Hellenic Grecia
Coca-Cola HBC România a înregistrat în primul semestru al acestui an o contracţie de până la 10% a volumelor vândute (high single digit), evoluţia vânzărilor fiind determinată de vremea nefavorabilă şi de promoţiile agresive ale competitorilor, conform ultimului raport al companiei-mamă din Grecia, informează Ziarul Financiar.
Citeşte articolul integral în Ziarul Financiar
„Presiunea promoţiilor se referă la activitatea promoţională agresivă pe care au avut-o competitorii noştri pe piaţă, activitate pe care am ales să nu o urmăm. În general nu este o idee bună să faci promoţii pe o vreme nefavorabilă“, au explicat pentru ZF oficialii Coca-Cola Hellenic Grecia