Târgul Naţional de Carte, Muzică şi Film de la Târgu Mureş demonstrează că oamenii sunt în continuare interesaţi de lectură, ţinta predilectă a editurilor fiind noile generaţii. Vineri, vânzările au continuat la standul Adevărul de la Târgul Naţional de Carte, Muzică şi Film (CAMUFI) de la Târgu Mureş, stand care se menţine pe primul loc, ca număr de vizitatori, comparativ cu celalate 21 edituri şi firme specializate în cărţi cu profil tehnic din ţară şi străinătate ce expun în foaierul Teatrului Naţional.
O caracteristică a Târgu Mureşului este că, după un val mare de vizitatori din prima zi, fluxul a scăzut ulterior, însă se vinde în mod constant. „Nu vă miraţi ca nu vine lumea buluc, aşa cum am auzit că se petrec lucrurile în alte oraşe. Târgu Mureşul are cel mult 170.000 de oameni, din care circa jumătate sunt români, şi din aceştia în jur de 50.000 ar fi interesaţi de achiziţionare de carte. Maghiarii au propriile lor târguri de carte. Faptul că vin atâţia la standul Adevărul e o performanţă”, ne-a asigurat un om de cultură din Târgu Mureş, care a preferat să-şi decline indentitatea.
Potrivit organizatorilor standului, cele mai solicitate titluri sunt „Cocoşatul de la Notre Dame”, de Alexandre Dumas, „Anna Karenina”, de Lev Tolstoi, „Ivanhoe” de Walter Scott, şi nu în ultimul rând „Cărţile junglei”; practic copiii iau cu asalt titlurile rezervate vârstei lor, iar părinţii cumpără mai multe exemplare. „Acestea pot deveni cadouri foarte drăguţe, am cumpărat trei exemplare fiindcă am şi un nepoţel, băiatul surorii mele, care are ziua de naştere luna viitoare”, ne spune Maria Danciu, care a venit la Târgul CAMUFI împreună cu fetiţa sa de 5 ani. Şi apropo de cadouri, cărţile de lux din colecţia Adevărul sunt cumpărate în general tot pentru acest scop, alături de DVD-uri, din care care s-au aproape 50 de exemplare.