Alan Rutherford este World Chairman al International Advertising Association (IAA), iar de-a lungul timpului a deţinut funcţii de conducere în cadrul unora dintre cele mai prestigioase companii din industria de marketing şi comunicare la nivel mondial, precum: Ogilvy & Mather, Unilever sau Digitas.
Alan s-a alăturat agenţiei Ogilvy & Mather în 1980, unde a condus departamentul de media. Opt ani mai tarziu, a fost promovat în boardul european al reţelei, poziţie din care a lansat prima reţea de media a grupului.
În 1994 devine CEO Ogilvy Europe, iar în 1998 se alatură companiei Unilever, unde timp de opt ani deţine poziţia de Global Vice President Media. După despărţirea de Unilever, Alan a condus Digitas, reuşind ca, în numai trei ani, să o impună drept cea mai vastă reţea de comunicare digitală din lume.
În 2009 a lansat Volume - una dintre cele mai importante agenţii B2B din Marea Britanie, iar din 2010 conduce propriile agenţii de audit şi consultanţă de media şi marketing.
În 2010, la cel de-al 42-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Moscova, Alan Rutherford a fost ales World Chairman al International Advertising Association.
Juriul competiţiei Romanian Effie Awards 2012 va fi format din peste 45 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research şi CEO ai grupurilor de comunicare.
Înscrierile pentru cea de-a noua ediţie a Romanian EFFIE Awards continuă pana la 18 mai. Procesul de jurizare se va desfăşura în zilele de 31 mai şi 1 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc pe 4 iunie 2012.
În acest an, competiţia este structurată în 22 de categorii de produse şi servicii, în care pot înscrie lucrări agenţii de publicitate, clienţi, agenţii de market research sau alte entităţi care au realizat campanii în perioada ianuarie 2011 – decembrie 2011 (pentru „Brief of Eff