Primul ghişeu poştal nonstop din judeţ şi-a deschis luni porţile. Acesta funcţionează 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână, în cadrul Oficiului Poştal Nr. 1. Unul dintre primii clienţi „de noapte” a fost chiar directorul Direcţiei Regionale de Poştă Braşov, Ioan Bara. Acesta a încasat un mandat on-line trimis de preşedintele Companiei Naţionale Poşta Română, Dan Mihai Toader, marcând astfel deschiderea simultană a celor zece oficii poştale care funcţionează nonstop în toată ţara. „Este o premieră pentru sistemul poştal românesc. Vom fi la dispoziţia clienţilor 24 de ore din 24, şapte zile din şapte, oferind 90% din serviciile tradiţionale şi financiare ale Poştei Române. Despre efectele acestei măsuri vom putea discuta peste o lună, când vom cuantifica numărul de clienţi care a trecut pragul Oficiului Poştal nr. 1 după ora 20.00, dar şi al numărului de servicii oferite clienţilor”, a declarat Ioan Bara.
Încă de la inaugurarea programului „de noapte”, unicul ghişeu nonstop din judeţ a fost asaltat de braşoveni. Unul dintre primii clienţi şi-a trimis prin intermediul poştei declaraţia de venit. „Abia acum am terminat de făcut calculaţia pentru impozit şi faptul că e deschis nonstop m-a ajutat să o depun la timp. E o idee binevenită şi de-acum voi veni seara să plătesc facturile deoarece nu e înghesuială”, ne-a spus Margareta Antal. Ghişeul deschis nonstop acoperă 90% din serviciile poştale, acestea incluzând încărcare electronică a cartelelor telefonice, achitarea de mandate electronice adresate la Post Restant, mandate on-line şi transferuri Western Union, expedieri sau cumpărări de timbre şi efecte poştale. De asemenea, braşovenii îşi vor putea plăti facturile Romtelecom, RCS/RDS şi Eufonika Combridge, Distrigaz, Electrica, Vodafone şi Credex, rate şi colectare numerar pentru: ABN AMRO BANK, BRD Finance, Citi Bank, Grupul Porche şi Estima Finance, dar şi a