Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa recomandă tuturor clienţilor care au cumpărat cana LYDA să înceteze imediat utilizarea acesteia şi îi invită să o returneze la magazin, pentru a primi înapoi suma integrală plătită pe produs, informează IKEA România.
"Compania IKEA a primit 20 sesizări cu privire la faptul că fundul cănii LYDA s-a desprins în timpul folosirii la temperaturi ridicate. Pentru a evita posibilitatea ca utilizatorul să se frigă, produsula fost imediat retras de la vânzare din toate magazinele IKEA din lume şi au început investigaţiile", se arată în comunicatul IKEA România.
Testele realizate până în acest moment au reflectat un defect la un număr restrâns de produse, care determină o sensibilitate la diferenţele de temperatură. "Cercetările vor continua până la identificarea şi eliminarea cauzei profunde care a dus la desprinderea fundului", relevă sursa menţionată.
Între timp, compania IKEA a sistat vânzarea produsului şi invită toţi consumatorii să îl returneze, pentru a primi în schimb contravaloarea acestuia. În comunicat se mai arată că nici un alt tip de căni comercializate în magazinele IKEA din lume nu este afectat de această acţiune de retragere de pe piaţă.
Cana LYDA a intrat în gama de produse de pe rafturile magazinelor IKEA din toată lumea în august 2012 şi a fost retrasă de la vânzare în aprilie 2013, după prima sesizare. Cănile LYDA au fost produse în Thailanda şi au fost vândute în toate magazinele IKEA din lume în perioada august 2012-aprilie 2013, în număr de 220.000 bucăţi.
Pe plan local, magazinul IKEA din Bucureşti a comercializat până la data retragerii 1.105 căni LYDA cu codul de produs 302-033-79, la preţul de 17,99 lei şi nu a primit nicio sesizare. Articolul cu codul 502-033-78 nu a fost disponibil pentru vânzare în România.
Clienţii care au un produs cu codul 302-033-79, cumpăra