În plus, maşinile de mare tonaj trec zilnic pe strada Letea, chiar dacă, în urmă cu ceva timp, locatarii au reuşit să convingă autorităţile să instaleze un semn de circulaţie care să În plus, maşinile de mare tonaj trec zilnic pe strada Letea, chiar dacă, în urmă cu ceva timp, locatarii au reuşit să convingă autorităţile să instaleze un semn de circulaţie care să interzică trecerea tirurilor şi a camioanelor. Strada Letea nu a fost asfaltată niciodată. În anii "50, ea a fost acoperită cu plăci groase de ciment, plăci care, cu trecerea timpului, s-au deteriorat, lăsând loc dâmburilor şi gropilor căscate larg. Maşinile care trec prin zonă sunt puse la grea încercare, deoarece, practic, niciun metru pătrat de stradă nu este lipsit de gropi, unele uriaşe. Trotuarele sunt inexistente, iar marcajele lipsesc. Strada este îngustă, abia dacă pot să încapă simultan două autovehicule, iar nervii şi răbdarea şoferilor sunt testate atunci când trebuie să se ferească de gropile răsfirate pe ambele sensuri de circulaţie. Locatarii au făcut numeroase sesizări la Primăria Bacău încă din 1999, anunţând şi vechea, şi noua administraţie de problemele lor. În anul 2000, strada a fost reparată numai până în dreptul Bazarului, dar prezentată în actele oficiale ca "repararea străzii Letea". Tot în acel an, primarul răspundea la una dintre adresele trimise municipalităţii: "Solicitările dumneavoastră sunt justificate şi ele vor putea fi rezolvate în cursul anului 2001". În 2001, din lipsa fondurilor, fosta colonie Letea a fost iarăşi trecută cu vederea. Un alt răspuns primit în 2002 îi anunţă pe locatari că "solicitările dumneavoastră sunt incluse în programele Primăriei municipiului Bacău pentru anii următori, demararea acestora urmând să se facă în funcţie de disponibilităţile financiare". Promisiunea nu a fost ţinută nici în 2003, nici în anii care au urmat. Asociaţia de proprietari din L