Vizionarea unui apartament la scară reală, complet finisat, este esenţială pentru influneţarea deciziei de cumpărare Pe o piaţă în care puţine dintre ansamblurile rezidenţiale
Vizionarea unui apartament la scară reală, complet finisat, este esenţială pentru influneţarea deciziei de cumpărare
Pe o piaţă în care puţine dintre ansamblurile rezidenţiale anunţate au fost şi finalizate, achiziţionarea unei locuinţe încă din faza de construcţie rămâne cea mai viabilă variantă. Riscurile pe care şi le asumă astfel de cumpărători nu sunt însă deloc puţine. De cele mai multe ori, aceştia se văd nevoiţi să facă alegerea "orbeşte" - singura garanţie pentru felul în care va arăta viitoarea casă este reprezentată de o machetă.
Pentru cei care nu se mulţumesc însă doar cu atât, developerii propun un instrument de promovare care a devenit deja cât se poate de obişnuit în Occident: showroomul. Avantajele pe care le oferă acesta sunt semnificative, atât din punctul de vedere al cumpărătorului, cât şi al dezvoltatorului.
În cel dintâi caz, posibilitatea de a vedea "pe viu" cum vor arăta apartamentele aflate încă în construcţie oferă potenţialului client o încredere de care nişte foi de hârtie sau câteva prezentări computerizate sunt departe de a o furniza.
Încrederea clienţilor creşte vânzările
"Un plan bine făcut poate prezenta într-o lumină bună un apartament nereuşit", observă Laura Baciu, Broker Residential Division Colliers International România. Pe de altă parte, un showroom cu apartamente în mărime naturală oferă potenţialului cumpărător şansa de a-şi face o idee mult mai bună cu privire la suprafeţe, modul în care acestea pot fi utilizate, finisajele pentru care poate opta.
"Showroomul este un mare plus, deoarece încrederea unui client în proiect este mult mai mare decât dacă ar fi văzut doar nişte schiţe", precizează reprez