100.438 unităţi, adică 64 la sută din producţia naţională de maşini din acest an, au plecat la export, performanţă înregistrată, în mare parte, de Dacia. Chiar dacă vânzările de maşini noi continuă să rămână sub nivelurile din anii trecuţi, importul de autovehicule a înregistrat şi acesta o creştere de 9,8 la sută (anul trecut se înregistra o creştere de 55 la sută). La autoturisme nu se poate vorbi de o creştere prea spectaculoasă (numai 7 la sută), dar creşterea a fost mai mare pe segmentul autovehiculelor comerciale uşoare, care, pe volume importante, a fost de 24,1 la sută (20.127). Atât la autoturisme, cât şi în segmentul atovehiculelor comerciale, în topul vânzărilor pe mărci, primul loc este ocupat de Dacia, cu 61.024 unităţi vândute. Urmează Skoda (18.104), Renault (16.860), Volkswagen (16.611) şi Ford (16.411). (A.M.)
100.438 unităţi, adică 64 la sută din producţia naţională de maşini din acest an, au plecat la export, performanţă înregistrată, în mare parte, de Dacia. Chiar dacă vânzările de maşini noi continuă să rămână sub nivelurile din anii trecuţi, importul de autovehicule a înregistrat şi acesta o creştere de 9,8 la sută (anul trecut se înregistra o creştere de 55 la sută). La autoturisme nu se poate vorbi de o creştere prea spectaculoasă (numai 7 la sută), dar creşterea a fost mai mare pe segmentul autovehiculelor comerciale uşoare, care, pe volume importante, a fost de 24,1 la sută (20.127). Atât la autoturisme, cât şi în segmentul atovehiculelor comerciale, în topul vânzărilor pe mărci, primul loc este ocupat de Dacia, cu 61.024 unităţi vândute. Urmează Skoda (18.104), Renault (16.860), Volkswagen (16.611) şi Ford (16.411). (A.M.)