Mai mulţi patroni de farmacii şi de firme din Cluj-Napoca au fost înşelaţi de persoane care pretindeau că sunt comisari de la Protecţia Consumatorului. Directorul Centrului Regional pentru Protecţia Consumatorului Cluj, Cristian Nicula, a declarat astăzi într-o conferinţă de presă, că reprezentanţii a cinci farmacii şi ai mai multor societăţi comerciale din judeţ au fost sunaţi de persoane necunoscute care s-au recomandat ca fiind comisari OPC.
Aceste persoane spuneau că împotriva respectivelor firme au fost depuse mai multe sesizări din partea unor clienţi.
„Aşa-zişii comisari OPC spuneau că oamenii au de plătit o sumă de bani drept amendă şi trei cartele telefonice în valoare de 12 euro. Ulterior, sunau şi spuneau că, pentru a fi iertaţi de amendă, reprezentanţii firmelor şi ai farmaciilor pot să le spună telefonic codurile de încărcare a cartelelor telefonice”, a explicat Nicula, citat de Mediafax.
El a menţionat că reprezentanţii Protecţiei Consumatorului nu dau sancţiuni la telefon, ci fac controale pe teren.
„Unul dintre cei păcăliţi a venit la Centrul pentru Protecţia Consumatorului pentru a verifica dacă sunt sesizări, dar pe holul Centrului a fost sunat şi a transmis codul de reîncărcare falsului inspector. Comisarii de la Protecţia Consumatorului merg pe teren, nu dau amenzi la telefon şi nici nu cer coduri de încărcare a telefonului, deci pe viitor sper să nu mai cadă nimeni în această capcană”, a precizat Nicula.
Comisarii de la Protecţia Consumatorului vor sesiza Poliţia în legătură cu aceste cazuri.