Alina Tudose, CohnandJansen – Sursa Foto: AdHugger
CohnandJansen JWT România preia licența Young&Rubicam începând cu 2013, a declarat Alina Tudose, Managing Director CohnandJansen JWT Romania, pentru AdHugger.
Conform Alinei Tudose, CohnandJansen JWT a fost selectată să reprezinte licența Young & Rubicam în România și preia contul de ATL al Danone, cu toate brandurile sale (Activia, Actimel, Danone, Danonino, Nutriday, Cremosso și Danette) .
Young&Rubicam a mai fost prezentă pe piața din România sub brandul Y&R Team Advertising, dar și printr-un parteneriat cu Tempo.
Petr Havlicek, CEO Young&Rubicam Central and Eastern Europe:„
„Aveam nevoie de o prezență puternică în România, pe care o considerăm o piață foarte importantă în Europa Centrală și de Est. De asemenea, avem nevoie de un partener foarte bun și de încredere pentru clienții noștri mari, precum Danone și BCR. Prin urmare, a venit ca un pas firesc după ce ne-am despărțit de fostul nostru partener. Și, după ce am scanat mai multe agenții, C&J s-a dovedit a fi alegerea cea mai potrivită pentru noi. Viziunea noastră este să fim cel mai important partener al clienților noștri”. Alina Tudose, CohnandJansen – Sursa Foto: AdHugger
CohnandJansen JWT România preia licența Young&Rubicam începând cu 2013, a declarat Alina Tudose, Managing Director CohnandJansen JWT Romania, pentru AdHugger.
Conform Alinei Tudose, CohnandJansen JWT a fost selectată să reprezinte licența Young & Rubicam în România și preia contul de ATL al Danone, cu toate brandurile sale (Activia, Actimel, Danone, Danonino, Nutriday, Cremosso și Danette) .
Young&Rubicam a mai fost prezentă pe piața din România sub brandul Y&R Team Advertising, dar și printr-un parteneriat cu Tempo.
Petr Havlicek, CEO Young&Rubicam Central and Eastern Europe:„
„Aveam nevoie de o prezență puternică în România, pe care o con