Tânărul afacerist s-a hotărât să nu mai aştepte preluarea comenzii la restaurant şi a dotat mesele chefliilor români cu un dispozitiv care să-l „trezească“ pe chelner din visare. BUCUREŞTI: Luiza Zan, cântăreaţa de jazz
BUCUREŞTI: Inginerul de la platane
George Boboc a călătorit mult şi a rămas impresionat de soluţiile inovatoare la care apelează instituţiile, şcolile şi cafenelele din străinătate. În Germania a stat o perioadă şi de câte ori lua masa în oraş servirea era ireproşabilă. „Am descoperit în câteva restaurante că nu trebuie să aştept să mă vadă chelnerul şi că pot să-l apelez de la un buton. La fel era şi cu nota de plată. Nu pierdeam timpul“, povesteşte tânărul. El s-a gândit că sistemul poate fi lansat şi în România şi are deja clienţi pentru acesta.
„Sistemul de eficientizare a comenzilor este un sistem wireless compus din receptor, ceas şi pager, deţinut de chelner şi mai multe emiţătoare, buton de perete sau de masă, ce pot fi acţionate de clienţii meselor alocate chelnerului“, explică George.
A încercat mai multe meserii
Ca orice adolescent care visează să devină justiţiar şi să împartă dreptate, George a dat admitere mai întâi la Academia de Poliţia, dar a ratat probele de aptitudini fizice. Nu a renunţat la ideile lui şi a dat examenul la Facultatea de Drept. De data aceasta, cu succes. „Mi-am dat seama că nu este de viitor nici această meserie şi am renunţat să profesez în domeniu“, spune George Boboc. A avut o tentativă de a deveni economist, dar nu i s-a potrivit nici această meserie, aşa că a urmat cursurile unui master în afaceri în Marea Britanie.
„Firma pe care o conduc, GBC, este singura din România care furnizează aparatură audio-video sălilor din cele mai importante clădiri ale Bucureştiului“, spune George Boboc. Astfel, împreună cu echipa sa de 40 de angaj