Asociatia Studentilor in Economie si Management (AIESEC) a demarat doua proiecte noi. Acestea se adreseaza in special studentilor de la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor de la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza". Primul, denumit "Incubatorul de afaceri", inceput luna trecuta, ofera training celor ce doresc sa inceapa o afacere pe cont propriu. Vor fi sustinute cursuri de specialitate, care pornesc de la problemele juridice ale infiintarii unei firme si se incheie cu asigurarea evidentei contabile, dupa cum a declarat Livia Sandu, membru AIESEC. Aceste traininguri sunt finantate si de catre sponsori, dar doritorii vor trebui sa achite suma de 100.000 de lei. Planul de afaceri al studentului trebuie finalizat pana in august, iar unul dintre participanti, care va prezenta cel mai bun proiect, va obtine finantarea necesara demararii activitatii firmei.
Cel de-al doilea program initiat de AIESEC, in colaborare cu Procter&Gamble, se refera la studiile de caz (Case Study). Reprezentantii P&G vor prezenta cinci probleme din domenii precum managementul ori marketingul, iar participantii, organizati pe grupe, cu sprijinul organizatorilor, vor trebui sa prezinte solutii viabile. Inscrierile se incheie in data de 16 mai, iar in ziua urmatoare se va desfasura interviul in vederea selectiei. Solutiile participantilor vor fi jurizate de catre o echipa a organizatorilor. (M.B.)
Asociatia Studentilor in Economie si Management (AIESEC) a demarat doua proiecte noi. Acestea se adreseaza in special studentilor de la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor de la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza". Primul, denumit "Incubatorul de afaceri", inceput luna trecuta, ofera training celor ce doresc sa inceapa o afacere pe cont propriu. Vor fi sustinute cursuri de specialitate, care pornesc de la problemele juridice ale infiintarii unei firme si se in