Orange, numarul unu pe piata locala de telefonie mobila, a extins perioada in care va primi comenzi online pentru a livra fara costuri la domiciliul oricarui client din Romania o cartela prepay gratuita si a decis sa adauge si un credit gratuit de 2 euro - in cadrul uneia dintre cele mai agresive campanii desfasurate pe segmentul de cartele preplatite.
Pe fondul unui declin usor al bazei de clienti, operatorul a lansat in aprilie aceasta campanie, prin care oferea oricui solicita acest lucru online: o cartela prepay gratuita, care permitea, dupa activare, fara niciun cost, convorbiri de 10 minute si trimiterea a 10 SMS-uri in retea.
Compania nu a facut publice pana acum date privind numarul comenzilor pentru cartela gratuita, insa rezultatele financiare pe primul semestru au aratat o crestere cu 236.000 de utilizatori a bazei de clienti. Orange nu precizeaza cati dintre clienti au abonament si cati au cartele prepay.
Din aceasta luna, cartelele gratuite vin, suplimentar, si cu 2 euro credit, care poate fi primit, in anumite conditii, si in urmatoarele 11 luni. Insa cum cei doi euro pot fi utilizati doar pentru apeluri sau SMS-uri in cadrul retelei, costurile suportate de Orange sunt aproape de zero.
De altfel, reprezentantii Orange precizeaza ca, in ciuda costurilor asumate de companie prin aceasta campanie (transport, logistica, productie cartela etc.) prodsul nu aduce pierderi.
"La sase luni de la lansare, SIM-ul PrePay gratuit este o initiativa de succes si un produs profitabil, care evolueaza in conformitate cu asteptarile noastre initiale", a precizat pentru ZF Ady Rugina, Online Marketing Manager al Orange Romania. Orange s-a clasat anul trecut pe primul loc in topul celor mai profitabile companii private locale, cu un profit net de 438 mil. euro la afaceri de peste 1,3 mld. euro.
Pe langa majorarea bazei de clienti pe telefon