IBM a lansat un serviciu, denumit Evaluarea Nivelului de Pregatire in Caz de Dezastru (CPA), proiectat sa ajute companiile sa isi evalueze gradul de expunere la o posibila declansare a unei epidemii. De asemenea, serviciul poate implementa strategii capabile sa protejeze angajatii, astfel incat companiile sa isi poata desfasura activititatea si in eventualitatea izbucnirii unei pandemii. Acest plan de evaluare poate fi folosit atat in cazul companiilor mici, cat si pentru organizatiile foart
IBM a lansat un serviciu, denumit Evaluarea Nivelului de Pregatire in Caz de Dezastru (CPA), proiectat sa ajute companiile sa isi evalueze gradul de expunere la o posibila declansare a unei epidemii. De asemenea, serviciul poate implementa strategii capabile sa protejeze angajatii, astfel incat companiile sa isi poata desfasura activititatea si in eventualitatea izbucnirii unei pandemii.
Acest plan de evaluare poate fi folosit atat in cazul companiilor mici, cat si pentru organizatiile foarte mari care isi desfasoara activitatea la nivel global prin intermediul mai multor sucursale, si va fi disponibil la sfarsitul acestei luni.
Noul serviciu va furniza o evaluare independenta asupra strategiei unei organizatii de a reactiona in cazul declansarii unei pandemii pe baza unor practici, strategii si norme ale Organizatiei Mondiale a Sanatatii si a Centrelor pentru Controlul si Prevenirea Bolilor, cat si a experientei companiei in ceea ce priveste managementul situatiilor de criza.
Totodata, CPA (Contingency Planning Assessment) ajuta clientii sa identifice lacunele de organizare si sa dezvolte strategii pentru a diminua gradul de expunere.
In cazul declansarii unei epidemii, companiile se pot confrunta cu situatia de a nu se putea baza pe o mare pa