* Iar ploua, iar e frig si umed, iar pic-pic-pic si vij-vij-vij, iar inundatii - mai ales prin Moldova, de parca asta le mai trebuia acum moldovenilor, apa, ca in rest au de toate. Si la televizor, cind scriem acestea, tocmai am vazut adineauri niste imagini filmate din elicopterul care zbura deasupra satelor inundate, iar acum e o reclama la apa minerala. Nici nu ne intereseaza despre care marca este vorba; am remarcat ca ideile reclamelor care ne prezinta ape minerale sint cam aceleasi: puritatea naturii, izvoare cristaline, cerbi, stinci, esti ceea ce bei etc. Nici o aluzie cit de mica la celelalte calitati ale apelor minerale, cum ca ar merge perfect la sprit sau ca ar alunga mahmureala. * Problema cercurilor vicioase in care se invirt - ca in tot atitea caldari - creatorii de reclame e una generala. N-am vazut, de exemplu, nici o reclama la inghetata sau ciocolata unde sa nu apara tinara care gusta, face „Mmmmm!" si cade rapusa de placere. Daca ar fi dupa noi, am veni cu schimbari menite a revolutiona lumea spoturilor publicitare. De exemplu, am promova asa: 1) Detergentul cu pulpa, 100% natural, care nu ingrasa, ideal pentru silueta ta; te scapa de celulita, matreata, senzatia de balonare si gindaci de bucatarie. Demonstrat stiintific. 2) Mincarea pentru pisici si ciini care face rufele colorate de un alb imaculat, ca un aspirator de pete, si cu care elimini mirosurile neplacute din bucatarie. Incepe distractia! 3) Varul lavabil de calitate germana pentru copii, carii dentare si femei insarcinate, plin de alune delicioase, care spala de trei ori mai multe farfurii si care asigura o respiratie proaspata peste noapte si dinti albi, stralucitori, fara nici o pata de rugina. Rece ca gheata! 4) Iaurtul cu vitamine, cu coenzima Q10 si cu aripioare, care asigura protectie in fiecare luna si mareste durata de functionare a motorului tau in fiecare dimineata. Calitate g