Producatorul din industria de morarit si panificatie Titan, detinut de compania austriaca LLI, intentioneaza sa dubleze in urmatorii trei ani lantul de magazine Belforno din Bucuresti, la 70 de unitati, in urma unor investitii de cel putin 3,5 mil. euro.
Anul acesta, producatorul va deschide zece noi magazine in Bucuresti, dupa ce in 2008 s-a extins cu sapte locatii, reteaua de retail Belforno numarand in prezent 35 de unitati.
"Este mai ieftin sa deschizi magazine anul acesta, deoarece preturile au scazut. Daca anul trecut plateam intre 200.000 si 300.000 de euro pentru deschiderea unei locatii Belforno, anul acesta cheltuim intre 100.000 si 150.000 de euro. De aceea, pana in 2011 vrem sa dublam reteaua, la 70 de magazine", a declarat Stefanos Krommydas, directorul general al companiei Titan.
Desi produsele Titan sunt distribuite national, producatorul din Ilfov are distributie directa doar in Bucuresti si Targu-Mures.
"Lantul Belforno comercializeaza majoritar produse proaspete din panificatie. Din acest motiv magazinele sunt localizate in Bucuresti si in zonele din imprejurimi si nu luam in calcul extinderea acestui lant si in alte orase din tara", a explicat el.
Astfel, producatorul din judetul Ilfov va investi anul acesta intre 1 si 1,5 milioane de euro doar in constructia de noi unitati pentru comercializarea de produse din panificatie proaspete, urmand a avea la finalul acestui an 45 de magazine.
"In urmatorii doi ani vom investi intre 16 si 20 de milioane de euro. Intre 10 si 15 milioane de euro urmeaza a fi alocati constructiei fabricii de chifle in parteneriat cu McDonald's, iar aproximativ trei milioane de euro in imbunatatirea morii si in dezvoltarea segmentului de fresh bakery (produse de panificatie proaspata - n. red.)", a adaugat Krommydas.
Ca urmare a acestor investitii, numarul angajatilor Titan va cres